1) Så bra at det går framover. Så godt at lunten din blir lengere og at veien går oppover, selv om det er små nedturer underveis.

2) Såklart du blir nervøs. Alle ville vel bli det. Jeg kan ingenting om det du skriver - vil bare gi deg en til.

3) At du har galaktorré er en kraftig indikator på hormonforstyrrelse. Dette henger tett sammen med stoffskifteproblemer. Og du trenger en lege som kan dette (og ikke er en dust!!!) Dessverre har jeg forstått at det er ENDA lenger mellom de gode legene i DK enn det er i NO...

4) Om du har en leverbelastning så vil det være ett symptom dersom avføringen blir lysere (blek eller leiregul) (og også muligens slimete). (Blekheten kommer av for lite galle.)

5) Når det gjelder medisinen synes jeg du skal si at "dette har jeg gjort fordi ingen lytter, dette føler jeg meg bedre på og dette endrer jeg IKKE" ... og la lege være lege... Jeg skjønner at det ikke føles enkelt, men dersom du er sikker at avgjørelsen var riktig så ikke la noen andre avspore deg. Tross alt behandler man hodepiner gjennom å etterspørre pasientens velvære... så hvorfor ikke også IALLFALL delvis stoffskiftet? For å snu det på hodet: det burde være "ett fett" for legen hvilken medisin det er som fører dine blodverdier "dit de skal".