Viser søkeresultater 1 til 10 av 103
Hybrid View
-
04-01-11, 08:30 #1
Sv: Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke ef
Jeg hadde søvnproblemer FØR NOK medisin.... Andre her inne har brysttrykk som bivirkning på levaxin...
Har du fått noen blodverdier? De bør kunne fortelle både deg og legen iallfall i hvilken retning svaret sannsynligvis ligger. Iallfall om TSHen din "funker".
Det er riktig at en lege skal være åpen for at han kan ha tatt feil, men han bør også høre på deg... Jeg mener at den temperaturøkningen du registrerte beviser at noe er feil iallfall. Og at dette bedret seg med tilførsel av stoffskiftemedisin. Men om det er hovedårsaken, vet man jo ikke uten en antistoffmåling. (Jeg mener - det kan være jodmangel eller andre stofflige ubalanser som man kjenner for lite til til å medisinere annet enn symptomene... )
Det er mulig du bør gjøre som Lisbeth sier - å få en annen leges mening også.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat

Bokmerker