Sitat Opprinnelig skrevet av wonki Vis post
stadig bivirkninger med klem for brystet og litt søvnproblemer enda jeg har gått ned til 75. i dag spurte jeg legen og svaret jeg fikk va omtrent sånn" at visst du føler deg dårligere og dårligere samtidig som du går på levaxin så skal du kanskje ikke ha det i det hele tatt..."
jeg ble litt paff jeg og gir så og si opp for jeg fikk det liksom bedre de første mnd, men den siste tiden har vært pyton og var ikke helt svaret jeg ventet meg...zdxdx
Hei wonki
Jeg skulle ønske at leger som ikke har peiling på stoffskifte heller lot være å komme med uttalelser i stedet for å ta ting ut fra løse lufta. Jeg må igjen innrømme at jeg ikke vet hvordan ting og tang var hos deg, men jeg regner med at du selv vet at du trenger stoffskiftemedisin.

Trykk for brystet, smerter i armer og litt i bena pluss helt kræsj med søvnen fikk jeg etter å ha gått to og et halvt år undermedisinert på Levaxin. Dette skyldtes binyreproblemer.

Så ta tak i dette selv og kvitt deg med legen når han tydeligvis ikke har til hensikt å hjelpe deg.

fra meg