Viser søkeresultater 1 til 10 av 103
Threaded View
-
03-01-11, 21:59 #11
Sv: Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke ef
Hei wonki

Jeg skulle ønske at leger som ikke har peiling på stoffskifte heller lot være å komme med uttalelser i stedet for å ta ting ut fra løse lufta. Jeg må igjen innrømme at jeg ikke vet hvordan ting og tang var hos deg, men jeg regner med at du selv vet at du trenger stoffskiftemedisin.
Trykk for brystet, smerter i armer og litt i bena pluss helt kræsj med søvnen fikk jeg etter å ha gått to og et halvt år undermedisinert på Levaxin. Dette skyldtes binyreproblemer.
Så ta tak i dette selv og kvitt deg med legen når han tydeligvis ikke har til hensikt å hjelpe deg.
fra meg
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat

Bokmerker