Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Endelig diagnose
Threaded View
-
06-08-10, 12:49 #39
Sv: Vektoperasjon
Tusen takk for utfyllende info!!
Nå skal jeg se hva de sier om min BMI og hva de anbefaler, men jeg vil nok i hovedsak ha en GB, føler at det er det de kan best.
Jeg er heldig, for jeg har iflg legen veldig elastisk hud, så jeg kommer ikke til å få noe særlig problemer med løshud (noe blir det vel sikkert men...) Har også sett når jeg har slanket meg tidligere at det ikke er noe problem, så jeg håper det går greit ved en evnt operasjon også
Det med søtsaker og annet digg, er nok en stor svakhet for meg også, hehe, så det kan nok hjelpe at man får "bivirkninger" av å spise det, for å klare å holde seg borte fra det...
Har sett det går ann å reise til utlandet, men jeg føler liksom at det er tryggest å gjøre det her hjemme jeg, men Sverige kunne jeg nok vurdert siden det ikke er så langt unna :-)
Lignende tråder
-
Endelig...
Av Aina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 31Siste melding: 08-11-10, 10:16 -
YES!!! Endelig... Jeg nå få begynne på Liothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 14-01-08, 21:03 -
Endelig hjælp!
Av Nocturne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 03-12-07, 14:56 -
Endelig diagnose
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 04-04-05, 10:59

Svar med sitat

Bokmerker