Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Endelig diagnose
Threaded View
-
22-10-08, 09:58 #23
Re: Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Jeg fikk "godsakene" i går og leste på vedlegget på boksene om dette med bruk av Armour og T3 spesielt for å få bukt med overvekt. De anbefalte det så absolutt ikke... ;-)
Jeg begynte i dag tidlig med 1grain (60mcg) og føler meg til nå (3 timer senere) ganske så fin. Ingen høyere puls (vet ikke om det skal forventes såpass fort, men regner med at T3 allerede burde få en liten oppvekker). Blir vel mer spennende å se hva som skjer i kveld når neste tablett går ned.
Jeg har ved siden av dette kuttet ut det jeg kan av karbohydrater. Dog ikke 100% for jeg merker at jeg blir utrolig gretten etc om jeg kutter ut såpass raskt. Men det er mye mindre enn det jeg pleier å spise. Jeg har ikke spist brødmat eller pasta siden mai i 2007, og nå er det kutt på poteter, ris og det som er av søtsaker (dog fikk jeg lov å ta litt sjokolade når nøden er størst, men da 70% helst 90% sa legen ;-) ).
Merker at jeg er mye mer opplagt om kvelden nå... men jeg har ikke fått sovet noe de siste par nettene... det sliter litt :-)
Lignende tråder
-
Endelig...
Av Aina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 31Siste melding: 08-11-10, 10:16 -
YES!!! Endelig... Jeg nå få begynne på Liothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 14-01-08, 21:03 -
Endelig hjælp!
Av Nocturne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 03-12-07, 14:56 -
Endelig diagnose
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 04-04-05, 10:59

Svar med sitat

Bokmerker