Viser søkeresultater 1 til 10 av 103
Threaded View
-
29-12-10, 17:17 #7
Jøss...har oversett noe på resepten..
min første resept på levaxin som jeg fikk i august mistet jeg etter jeg brukte den første gang. i dag skulle jeg på apoteket og fant der den gamle resepten og når jeg ser nøyere på den står det også liothyronin i tillegg!!!
det står kun etter avtale med legen og jeg syns det er rart at apoteket jeg da brukte ikke har sett den-det står jo rett under...
men når det er sagt så ha heller ikke legene min spurt spesifict etter hvordan det har gått med denne... skal ta blodprøver i januar så da får jeg jo snakket med han, men ble litt overrasket. han er på kontoret mandag så da får jeg ringe....
regner jo med at jeg skal ta det i tillegg, men hva er det egentlig for og hvorfor tar man levaxin i tillegg til dette? leser på pakningen at det er vanlig med 20mg i tillegg så kanksje jeg bare skal ta det i morra
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat

Bokmerker