Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
26-07-10, 07:24 #3
Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Ja, det leste jeg her - og det er jo også litt av det jeg lurer litt på ift. f.eks. videre ikke bare den første konsultasjonen. Kan ikke fly opp og ned til Belgia annen hver mnd. for å få nye rp. og hente medisiner. Da hjelper det lite at flybillettene er billige. Imidlertid har jeg ikke mer å gå på med vitaminer, mineraler, kost, aminosyrer, fettsyrer osv. så da gjenstår på en måte bedre hormonbalanse - ikke kun erfa, melatonin, dhea - det er litt flere av dem og jeg har blodprøver som ligger lavt på nesten alle sammen men uten at jeg får noen her hjemme til å hjelpe meg, det er jo hormoner der så jeg kommer jo ikke til å dø av det - men antar at muligheten for kanskje å nærme meg frisk kanskje er yttligre noen % om jeg hadde fått balansert disse resterende hormonene og fortsetter med alt det andre.
Hertoge har en test i boken The Hormone Solution hvor det bare var to hormoner jeg havnet innenfor "trolig ikke mangel på", resten var skrale greier så jeg kommer nok til å reise i løpet av høsten om han har noe tid.
H:-)
Lignende tråder
-
Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Av Lulu i forumet Thierry HertogheSvar: 28Siste melding: 26-06-14, 08:17 -
Erfaringer med Hertoghe?
Av Sharon i forumet Thierry HertogheSvar: 13Siste melding: 26-06-14, 08:17 -
Dr. Wilson og dr. Hertoghe om pregnenolone
Av Anisa i forumet PregnenoloneSvar: 16Siste melding: 27-02-11, 17:40 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22

Svar med sitat

Bokmerker