Hei!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Spennende å høre, Lulu! Ja, jeg tenker at å få binyrene på rett kjøl,det tar tid.
Takk Vigdis at du minner meg om det! Jeg vil gjerne føle fantastisk med en eneste gang! Så det å få mer energi og føle meg godt vil være en langsom prosess? Er det det du sier?
Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Hvis du ser bakerst i STTM-boka er det noen eksempler på kortisolprøveresultat fra lab. Forfatteren av boka hadde for eksempel 400 som døgnresultat fra Genova-labs, jeg hadde 182 fra samme lab. Hun sa hun brukte et halvt år på å bli frisk. Jeg tror jeg trenger mye mer enn det. Selv om jeg nå merker stor bedring, tror jeg at jeg fikk en real knock-out av å følge STTM-bokas råd om å senke Armourdosen.
Takk for at du deler med dine erfaringer med å følge STTM-boka. Jeg hadde døgn kortisol på 10.9 (ref 10-100) ved en 24h urinprøve. Så jeg tror at det var rimelig lavt. Jeg hadde fritt kortisol kl 8 på 5.8 (ref 10-30). Fikk ikke med meg hva det betyr.

Vigdis, jeg har sjelden avtaler. Jeg syntes at det var så slitsomt å pfte si at jeg ikke kunne når det nærmet seg eller til å presse meg selv for å fulføre det når jeg er helt utkjørt.

Nora, tusen takk for så mye interessant info om Hertoghe. Det er fint å høre fra andre at de også mener han er flink! Jeg blir mer trygg på behandlingen og at det vil lykkes!

Ja, Nora, Hertoghe, anbefaler at all kortprodukter spirres før spising. De inneholder phytates som tar med seg en del mineraler under fordøyelsen som er uheldig for ernæringsstatusen.

Hjertelig takk til dere som følger med og som gir så mye nyttig info og tar tid til å dele erfaringer!!! Vi blir mye klokere av hverandre!

Jeg har det ikke så bra i dag. Har skikkelig vont i hode, skuldre og nakke. Det pleier jeg å få når jeg har gjort for mye. I går var jeg sikker for aktiv - følte ganske bra - sikkert pga at jeg tok hele 20 mg dosen av hydrokortisol. I natt så var jeg oppe mange ganger med min 4 åring som hadde feber, hoste og vondt.

Så jeg tar det rolig i dag og tok en lur sammen men min syke datter.

Jeg må sikkert huske at jeg skal fortsette å holde min aktivitetsnivå nede...

Lulu