Hei Liten

Jeg syns du skal holde fast på din positive innstilling overfor din endokrinolog. Du har fått en forståelsesfull lege, og det betyr mye. Vi skal ikke ta sorgene på forskudd, men heller innta en forståelse for hva som eventuelt kan skje av både positivt og negativt. Jeg er også heldig å har en bra endokrinolog, og det er hans interesse å hjelpe meg å bli bedre. Han jobber for å få nivået mitt mot det "normale", så tar vi det derifra. Siden jeg ikke har vært i nærheten av "normale" nivåer på lenge- øyner jeg selvfølgelig håp om at jeg blir mye bedre da når det skjer. Når da det tar såpass lang tid etter st.skiftet er stabilt; ja da tar jeg det som nyttig informasjon. Ellers vil vel flere her ikke at vi ikke tar helt av, for det er vel tungt å godta hvis man ikke blir bedre.. Uansett realistisk sett så har vi nå en kronisk sykdom, og jeg forbereder meg selvfølgelig mentalt på at ikke alt vil bli som før.

Men du fortalte din solskinnshistorie, og den skal du holde fast ved! Jeg ble glad på dine vegne når jeg leste den