Jeg er fremdeles litt overgitt her og hadde vel ikke tenkt å skrive mer. Vil bare fortelle deg at mitt første innlegg i forumet i sin tid omhandlet hårmineralanalyse - noe jeg i desperasjon kastet meg over i jakten på å bli bra. Jeg var hellig overbevist om at dette var løsningen for meg og var glad og lykkelig - og ville dele det på forumet.

Noe jeg altså gjorde. Jeg fikk mange tilbakemeldinger og innspill på dette. Fornuftige tilbakemeldinger fikk jeg se i ettertid, men jeg kan ikke huske ett eneste innlegg som jublet sammen med meg. Allikevel så opplevde jeg ikke EN ENESTE gang at - når noen ikke klappet meg på skulderen - så var de ute etter å ta gleden fra meg! Ikke en eneste gang. Så jeg forstår rett og slett ikke reaksjonen din.

Vi er mange personer her inne og vi er selvfølgelig ulike og har forskjellige reaksjonsmønster. Ingen vil krangle, og jeg beklager at jeg har tråkket deg på tærne. Jeg leser jo det i dette siste innlegget ditt her. Så jeg ber om unnskyldning hvis jeg har såret deg på noen måte. Det var langt fra hensikten min. Jeg forstår deg bare ikke og det håper jeg er greitt. Og igjen - jeg ønsker deg virkelig alt godt. Av hele mitt hjerte.