Hei Liten.

Så bra att du har vært til en endis som du er fornøyd med, allerede der har du kommet lengre enn de fleste her inne tror jeg!!!

Hvertfall lengre enn meg, har aldri vært hos en endis, legen min mener det ikke er no vits....

Og ang spørsmål 2 som det har blitt litt turbulent om, så har du jo skrevet det selv, du vil TROLIG bli symptomfri om 1,5-2 år. Altså ikke helt sikkert, for det hadde vel vært litt voldsomt for en lege å si.....

Og hvis det er sånn att 90% blir symptomfri, så heldiggrisa de, så får vi heller holde sammen og være overbærenede hvis noen her er slitne en dag ogskriver fortere enn hue klarer å følge med.

For meg er dette ikke no problem, for jeg syns det er bedre med "spaden" enn att en skal skrive med "blomster i stemmen og late som alt er bare bra og enkelt" For de fleste her inne er det ikke enkelt.

Det tok 6 mnd for meg fra jeg startet med levaxin til jeg var "frisk" og tilbake i jobb, så jeg tror som med alt annet ved denne sykdommen, att alt er fra person til person, jeg har vært symptomfri i 7 år og tatt pilla mi lykkelig, men gikk på en kjempesmell nå før jul og har vært en sliter siden da.

Synes ikke svaret til N`Finn var feil. Det var ett nøkternt svar. Tror meningen var att du ikke skulle ta helt av og bli overlykkelig og telle dagene til du var "frisk som en fisk" igjen, for det er dessverre sånn att for de som er her hvertfall har det ikke vært enkelt.

Og kjempedessverre er det sånn att en kan lettere få tilleggs-sykdommer og mangler i kroppen.

Og dette er heller ikke skrevet for å lage skår i gleden, men som min mening, som kan oversees

Håper du er en av de 90% som blir symptomfri, og ønsker deg all mulig lykke med endisen din!! Lykke til i hauger og lass og i bøtter og spann!!!