Nå var ikke dette spørsmålet stilt til meg direkte, men jeg svarer allikevel. Nei - jeg er for egen del IKKE sikker på noenting lenger. Jeg feilte absolutt ingenting før denne hypothyreosen slo til. Etter oppstart av Levaxin fikk jeg plutselig mange merkelige symptomer - som jeg har skrevet om - og etter 1 1/2 år er jeg IKKE bra!! Legen min fortalte meg at dette går så bra så. Tar bare litt tid. Har ikke fått noen ny diagnose.

Om det feiler noe annet? Hvordan skal man kunne vite det? Hvorfor er vi på forumet? Fordi vi ikke er bra og trenger å høre andres erfaringer! Og hvis du - liten - er så heldig at det legen forteller deg slår til så håper jeg virkelig du forblir her og forteller oss hvordan det går med deg! DET trenger vi å høre og DA vil vi gjerne ha navnet på endokrinologen din. Jeg håper du vil være behjelpelig.

Jeg kjenner flere hypothyreote som tar sin daglige pille og har det bra. Så selvfølgelig finnes det solskinnshistorier, og jeg håper for oss alle at det vil ende slik. Pr i dag har jeg det ikke bra. n`Finn skriver om 16 år. Andre kortere. Vi MÃ… tåle å lese hverandre sine helveteshistorier når vi er på et slikt forum! Absolutt ingen har til hensikt å lage skår i gleden for deg. Det blir for dumt altså!

AnneMa skriver at 90% av oss blir symptomfrie. Det er sikkert riktig og SÃ… bra for de det gjelder, men for de av oss som ikke blir det så opplever jeg selv å være som en svamp her på forumet, og jeg suger til meg all den informasjonen jeg greier - i dyp respekt og takknemlighet til alle de som deler så raust av sine erfaringer. Og dette rådet gir jeg videre til deg liten. Les, men for all del - sil ut det som ikke gjelder for deg!!

Vi er vel så voksne alle sammen at vi greier å lese og ta imot svar og finne ut av hva som gjelder for oss? Og ikke angripe den som vil hjelpe? Jeg synes denne debatten er både trist og lei. Jeg har lært så mye gjennom historien til n`Finn og andre gjennom over 1 år her på forumet, og med full respekt for deg liten så synes jeg du skal trå litt varsomt. Fint at kris stiller spørsmål om annen diagnose. Jeg har selv lurt på det i lang tid og medisinerer meg for diverse.

Får du hjelp av endokrinologen så er du en av de heldige, og vær så snill å holde oss oppdaterte. Jeg kan også skrive om en snill lege som forteller meg at jeg har det fint, men jeg skriver ikke min solskinnshistorie før den er en realitet. Jeg gleder meg og ser frem til den dagen!