Jepp, - jeg også reagerte på den N'finn!! Hele 4 stykker som har etterspurt endokrinologen - men ingen som har stusset over spm. og svar nummer 2!
Grunnen til at jeg ikke stusset ved spørsmål nr. 2 er at i følge overlegen ved lærings og mestringssenteret på Blefjell sykehus, fortalte akkurat det samme. Dere skal ikke glemme at en hver med hypotyreose har over 90 % sjanse for å bli symptomfrie. Og 1 1/2 - 2 år er ikke uvanlig periode for folk å bruke på å komme i kjemisk balanse. Og han sa at deres erfaring med kroniske hypotyreose pasienter som hadde hatt tyroksin mangel en stund før de fikk diagnose, brukte fra 6 måneder til 2 år på helingsprosessen. Og det er ikke til å overse!! De fleste hypotyreose pasienter blir symptomfrie eller tilnærmet symptomfrie.

Selvfølgelig er det noen som ikke blir bra Det vil ikke si at de som har slitt lenge ikke bør ha klart for seg at de hører inn under mindretallet. Det er lov til å være realistisk begge veier.

PS: Dere ripet opp gleden alvorlig der ! :( Og jeg synes at å si til Liten at hun må forstå at gleden blir skadet her inne er ikke et forsvar. Ã…pne øynene dere også!!