Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Threaded View
-
01-07-06, 10:03 #12
Grunnen til at jeg ikke stusset ved spørsmål nr. 2 er at i følge overlegen ved lærings og mestringssenteret på Blefjell sykehus, fortalte akkurat det samme. Dere skal ikke glemme at en hver med hypotyreose har over 90 % sjanse for å bli symptomfrie. Og 1 1/2 - 2 år er ikke uvanlig periode for folk å bruke på å komme i kjemisk balanse. Og han sa at deres erfaring med kroniske hypotyreose pasienter som hadde hatt tyroksin mangel en stund før de fikk diagnose, brukte fra 6 måneder til 2 år på helingsprosessen. Og det er ikke til å overse!! De fleste hypotyreose pasienter blir symptomfrie eller tilnærmet symptomfrie.Jepp, - jeg også reagerte på den N'finn!! Hele 4 stykker som har etterspurt endokrinologen - men ingen som har stusset over spm. og svar nummer 2!
Selvfølgelig er det noen som ikke blir bra
Det vil ikke si at de som har slitt lenge ikke bør ha klart for seg at de hører inn under mindretallet. Det er lov til å være realistisk begge veier.
PS: Dere ripet opp gleden alvorlig der ! :( Og jeg synes at å si til Liten at hun må forstå at gleden blir skadet her inne er ikke et forsvar. Ã…pne øynene dere også!!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Tok Håranalyser, fikk vite jeg har RASKT Stoffskifte... skjønner ingenting
Av gutt_81 i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 2Siste melding: 30-01-10, 12:11 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker