Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Hybrid View
-
18-06-06, 18:02 #1
Enig i at legene burde være på vår side og hjelpe oss fram i systemet. Det gjør de ikke hvis de ikke tjener på det selv.
Feks. i Armoursaken.
Mange av oss her ville kanskje fått et bedre liv på Armour, men får det ikke. Isteden ødelegger de folks liv ved å nekte dette brukt.
Jeg har selv nylig en sak avgjort av trygderetten, helsenorges høyeste juridiske instans. Denne retten forlanger at jeg går tilbake til det helvete jeg hadde på Levaxin. Og gjør jeg ikke det må jeg betale mitt liv selv.
Forstå det den som kan ?
Blir en skikkelig syk og ikke kan ta vare på seg, så er det ikke sikkert de beste besluttingene blir tatt for ditt vedkommende.
Praksis viser dette i flere tilfeller.
Derfor er det viktig at vi utdanner oss så godt det går i vår egen sykdom, så vi forstår hva de gjør med oss, og hvilke alternativer vi burde bli tilbudt.
For vi blir ikke tilbudt disse hvis vi ikke spør !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Tok Håranalyser, fikk vite jeg har RASKT Stoffskifte... skjønner ingenting
Av gutt_81 i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 2Siste melding: 30-01-10, 12:11 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker