Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Hybrid View
-
30-08-06, 19:11 #1
Hårmineralanalyse
Det jeg syntes er spennende med håranalyse, er at det kan gi en indikasjon på andre ubalanser i kroppen. Hos meg var det for mye calsium i alle forbindelser og analysen antydet problemer med parathyreoidea i tillegg til binyre, lavt stoffskifte, spalting av proteiner i maten var problematisk med mye oppblåsthet og treg mage. I tillegg antydet den øket aktivitet fra pancreas. Jeg hadde før tilskuddene tatt PTH, en prøve på dette hormonet fra parathyreoidea som virker på kalsiumstoffskiftet i kroppen, det var altfor høyt. Kalsium i blod var akkurat innenfor normalen, men lavt. Etter tre mnd på tilskudd er PTH normal og kalsium er normal. (Nå spiser jeg ost og melk som bare pokker for å få "dårlige" prøver slik at jeg kan få hjelp for dette problemet også. Det er jo ingen løsning og slutte med kalsium). Har ikke problem med magen heller, nå er den heller litt for løs..Jeg følte at analysen passet veldig med min tilstand,. Har også fått kopien til homøepaten, det var den som var mest spennende(:
Har ikke bestemt meg for om jeg skal fortsette med tilskuddene, er enig med deg at det er svinedyrt! Kan hende jeg prøver med dobbel dose vitamin tilskudd istedet.
Men det er en ting jeg lurer på i forhold til de testene- min homeopat tok prøver fra 5 forskjellige steder på bakhodet for at resultatet skulle bli rett. Lurer på om de tre prøvene du nevner ble tatt av 5 steder, blandet deretter sendt til 3 laboratorier...bare lurer....Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Var veldig hyggelig å treffe dere!
Av Carro i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 30-09-09, 19:07 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-11-06, 12:53

Svar med sitat

Bokmerker