Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Hybrid View
-
13-08-06, 08:50 #1
Re: parathyreoidea
Vil tipse om at det kan være greit å ta en håranalyse. Det har jeg gjort og startet med tilskudd etter analyse (som forøvrig viste store ubalanser i mineraler/vitaminer samt altfor høyt calsium) Kjempespennende og lese analysen, som blir utført i USA med tolkning av min profil. Symptomene stemmer 100 %!
Har tatt blodprøver med PTH (parathyreoidea hormon) på 9 (ref under 6,5) Noen som har problemer med parathyreoidea i tillegg til thyreoidea kjertelen???[/quote]
Hei! Mener ikke å være negativ nå, men håranalyse skal en ikke stole blindt på, vet det ble gjort test med dette, riktignok på en hest, men hår er hår......svarene som kom i retur var tre vidt foskjellige svar på hva som feilte hesten, det var overhodet ikke svar som hadde noen somhelst slags sammenheng......og ikke for at det betyr så mye, men sannheten var hårene til og med var tatt fra en død hest...
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Var veldig hyggelig å treffe dere!
Av Carro i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 30-09-09, 19:07 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-11-06, 12:53

Svar med sitat

Bokmerker