Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
25-09-08, 16:07 #25
Re: Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Hei..nå svarer jeg ikke på det du er på jakt etter, men kort fortalt er det IKKE blodprøver som sier hvordan du føler deg. 10-12% blir jo heller aldri bra på "Levaxin". Du skal bygge opp igjen en cellestruktur som har hatt dysfunksjon i laaaang tid, og det skjer ikke ved at en blodprøve er såkalt "bra". Haug sier iallfall at når vi kommer på den dosen vi evnt. opplever som ok, skal vi stå uendret på den i minst 6mnd. før vi i det hele tatt vil føle oss" friske"..Og så er det flere av oss som ikke har funnet den dosen enda, selv om vi har gått på medisiner i flere år.
Men det jeg egentlig hadde lyst til å fortelle er om et møte med en indremedisiner som har minst 30 års fartstid..Han innrømmet at det leger visste om stoffskiftet var faretruende lite!! Han burde nevnes ved navn, men kan jo ikke det.
Her gjelder vel som ofte ellers i livet, at de som sier de ikke vet, egentlig kan mere enn dem som skal vite best ,mest og alt. Skal en viss oversikt til,for å innse sin egen begrensning!!
Som sagt, ikke mange lovord om kunnskapen om stoffskifte i legestand(tenkte vel på primærhelsetjenesten- dog mange av oss har ulik erfaring fra endokrinologer og).
Så..føler du deg ikke bra, så "syt" uavhengig av blodprøvene dine. Det må være begrensa for hvor mange som er syke mellom ørene..hvis vi klarer å holde stand og fortsette å si at, nei, bra blir vi ikke av dette opplegget deres!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker