Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
15-05-09, 16:38 #26
Sv: Lio-behandling og kviser
Joda, huden har vært plettri siden jeg begynte på Armour.
Tok 1 grain Armour + 50 mkg Levaxin i seks uker.
Økte til 1 1/2 grain + 50 mkg Lev etter fire uker.
Har nå for fem dager siden økt til 2 grain Armour + 50 mkg Lev, og der kom kvisen, gitt! (Underjordisk kvise som ligger som en liten byll under huden).
Dette tror jeg er fordi at T3 inntaket er blitt høyt/høyere. Jeg tror ikke dette stabiliserer seg etter tid, det gjorde det i hvertfall ikke med Liothyroninen.
Hvis det er så, er 2 grain for mye for meg hvis jeg vil unngå kviser.
Kan senere prøve med 1,75 grain, men må da øke Levaxinen.
Hele poenget med å begynne med Armour var jo å ta så lite Levaxin som mulig, fordi jeg ville se om det var Levaxinen som hindret vektnedgang og hopet opp sukker og proteiner i kroppen min.
Likevel vil jeg tro at litt Armour i tillegg til Levaxinen er bedre enn ikke noe Armour i det hele tatt...
Jeg er jo blitt mye kvikkere nå etter jeg begynte med armour. (Før tok jeg 100mkg Lev.)
Det er faktisk markant bedring. Går ut og gjør noe hver dag, sitter aldri i so**** på dagtid lenger.
MEN: Jeg føler jeg kan ta mer, men av hva? Armour eller Levaxin? Dilemma.
(Fordi jeg får frostrier på kvelden) Da jeg gikk bare på Levaxin var jeg litt frossen noen ganger, altså frossenheten varte f. eks en time. Men nå som jeg er begynt på Armour, får jeg frostrier! Altså frostgufs som går gjennom kroppen men som bare varer noen sekunder.
Lignende tråder
-
Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
Av emraudstein i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 12Siste melding: 28-12-15, 19:55 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen?
Av Student24 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 31Siste melding: 04-10-12, 22:58 -
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
Jeg i utredningsfase for lavt stoffskifte
Av Ekeberg i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 14-02-07, 22:52 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 25-09-06, 12:27

Svar med sitat

Bokmerker