Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
17-12-10, 16:00 #30
Sv: Så fik mor Erfa'en
Nielsigne
Lad din mor prøve at indtage sin Thyroid om aftenen (jo, jo, jeg ved det med T3-andelen, men prøv alligevel) sammen med C-vitamin, der ikke er time release, eller skyllet ned med et glas ægte æblecider.
Æblecider (som C-vitamin) fremmer optagelsen af Thyroid og om natten er tarmene meget mere i ro end om dagen, hvilket kan forøge optagelsen af medicinen alene af den grund.
Medmindre din mor bliver alt for vågen (af T3) til at sove, lad hende fortsætte med at få sin medicin til natten, i hvert fald i 2-3 uger - før I tager stilling til effekten. Skulle effekten vise sig at være for ringe, fortsæt så et par uger til med knuste tabletter til natten, ligeledes skyllet ned med æblecider eller vand + C-vitamin. Selv hvis "forsøget" skulle vise sig at fejle, er der ingen skade sket - tværtimod, vil din mor under alle omstændigheder få mere ud af sin Thyroid om natten, selv hvis heller ikke det er 100%.
B12-vitamin som indsprøjtninger er et rigtigt godt råd, men det er ikke spørgsmål om enten eller, vel? Hovedsagen er at din mor bliver bedre og så mange ellers fik først god effekt af behandlingen, efter at de begyndte indtage medicinen om aftenen, at det er under alle omstændigheder for lovende til ikke at teste, mener jeg.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker