Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
11-02-07, 20:59 #6
Hei Zena.....
Fårstår det tok lang tid å bearbeide slik "reop" opplevelse. Jeg brukte veldig lang tid selv. Hadde knapt nok våknet fra operasjon før beholder fylte seg fort opp med blod og en hel herskar av leger og styr stod rundt meg.
Det var jævelig. Dårlig med hjelp, folk å snakke med etterpå. Var på sykehuset i Molde. Følte de hadde liten erfaring med slikt.........
Vel, godt man kommer seg over slikt også. Husker godt perioden etterpå( følte i skulle knekke sammen, deprimert og i min egen verden,veide lite også) selvom det føles fjernt nå, at man har vært slik dårlig.....Godt man kommer seg tilbake tenker i
Jeg fikk lite med hjelp fra sykehuset og ventet på time på St. Olavs, gikk ti uker på feil dose.......
Var liksom frisk, men så var det stigning i tg og i fikk jod i feb 06 også oppdaget de mer på helscan og siste operasjon var i april 06. En lang greie synes nå jeg.
Jeg fikk vite at jeg hadde kreft 14 dager etter første operasjon, biopsi viste det. Derfor fjernet de andre kjertel....
På St oLAVS fikk jeg god behandling, kompetanse og ekspertise var god der. Var ekstremt nervøs før operasjon etter opplevelse med reoprasjon. Tror du forstår hvorfor.....
Den operasj gikk bra og bare positve erfaringer fra personalet på St, Olavs. Godt det finnes slikt også. Vet hvor jeg vil dersom det grumser seg til igjen..... Sjansene er små, men der er de som får flere behandlinger med jod etter flere år også faktisk....
De røsket litt i biskjold kjertel mine, den ene. Det har vært tøys med kalsium siden siste operasjon. Har du merket noe endring på kalsium etter operasjon?
I håper å få ordnet på kalsium og justert til riktig dose på stoffskifte, men det tar slik tid. Min tålmodighet er også variabel til tider..... :x
Fint å snakke med noen som har samme erfaring. Takk for at du deler...
Snakkes på
Hilsen sugarfre
Har operert hele kjertelen, men i flere omganger grunnet kreft.
Interes i og komme i kontakt med andre som har stoffskifte plager.
Lignende tråder
-
Armour og kalde ben
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 22-05-08, 16:19 -
vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 16-04-08, 18:05 -
Varm i kroppen, kalde hender
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 16-03-08, 16:48

Svar med sitat
Bokmerker