Sitat Opprinnelig skrevet av Abra
Hvis du bor i Farsund har du en lege som superekspert på lavt stoffskifte like utenfor døra. Han heter Helge Oftebro og har over 1000 stoffskiftepasienter. Han er dyr, men er svært kunnskapsrik og har bred erfaring i det å medisinere med Levaxin og Liothyronin. Vet han har hjulpet mange.
Hei. Jeg har begynt å gå hos mr Oftebro!!! Han har også kontor i Drammen og i Oslo

Og det er SVÆRT dyrt, kr 2000,- pr visitt på ca 25 minutter

Jeg har bare vært der en gang, skal tilbake 9. juni. Da snakket han litt generelt om hva som skjer i kroppen når stoffskiftet er lavt, og hadde en bedre samtale om fisketurene hans oppover Begna-elva.... Så skrev han ut blodprøveskjema og jeg og fattrs måtte dra ned til Oslo for å ta blodprøver.

Før vi gikk inn måtte vi svare på 25-30 spørsmål ang depresjonr, hår, negler, vektøkning, sexual-lyst, verk i ledd, konsentrasjon, hukommelse og fler som jeg ikke husker. De skulle graderes fra 1-5 der en var lettest og 5 var hardest "rammet".

På depresjoner, den strøyk jeg ut og skreiv sint og tok på 5 :evil:

Han har også stoffskifte-kurs og ernæringskurs.

Skal oppdatere når jeg har vært der neste gang, han medisinerer gjennom mat og det skal bli interessant!!!!! Og Liothyroin og Levaxin da, men han støtter det opp gjennom matn.