Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
-
14-12-10, 14:29 #21
Sv: Hva er dette??
Nåh
Det noget skidt, Jeanette
Jeg har postet "noget" i går, på direkte foranledning af denne din tråd. Prøv klikke her og se om du kan genkende noget (også fra de underliggende links).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-12-10, 14:46 #22
Takk Anisa!
Jo, se innlegg 13 i denne tråden, der har jeg lest om allodynia.. Det med smertefulle muskler og hud stemmer på en måte.. Men huden virker litt slik betent, uten at den er hoven slik som elveblest.. Jeg smurte bittelitt sitronsaft på huden i går; og da reagerte jeg med kraftig brenning etter ca 30 minutter og jeg lurer litt på om musklene i armene reagerte med smerter også.. De ble hvertfall vonde! Men det kunne jo også være fordi jeg gikk tur med hunden i gårkveld; jeg frøs ikke men det er jo kaldt for tiden
Jeg fikk locoid krem ( en sterkere hydrocortisonkrem enn den vanlige typen) av legen, og gjorde et forsøk med å se om huden ble blekere på de to runde små områdene jeg smurte på, men det ble den ikke.. Nå babler jeg i vei.. Men det er altså et lite sammensurie av symptomer fra huden og musklene, som altså virker mere hissig og irritert enn at det skulle være noe nevropatisk... But you never know... Symptomene er mange og samsvarer med revmatisme, allodynia, allergi pluss alle de sykdommene redselen min sanker inn symptomer fra..hehe..
-
14-12-10, 15:19 #23
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-12-10, 20:31 #24
Hvis du kan tåle vand på huden, var det måske en idè at tage et dagligt karbad (uden at skrubbe) med Epsom salt opløst i vandet? I så varmt vand du kan tåle uden gener, eller bare lunkent? Så duppe sig tør med et blødt håndklæde og så hvile ud under en let og lun dyne?

Epsom Salt husker jeg fra gamle dage, hvor særlig folk med gigt, urinsyregigt og hudsygdomme blev anbefalet (af læger) hånd-, fod- eller karbad.• Tak for at du læste mit indlæg.
-
14-12-10, 21:06 #25
Det høres meget godt ut!
Og jeg liker særlig den rensende effekten det har på kroppen og huden..
Jeg mistenker at kanskje mye av mine problemer kan skyldes en indre ubalanse som har bygget seg opp over tid, både fysisk og psykisk, og som kan trigges ytterligere av f.eks bare kuldeforandringer ute.. Og som da viser seg i disse anfallene av noe..( Hvis det ikke er sjøgrens da..men likevel!) Hvis dette stemmer må jeg gå enda grundigere til verks med å være "tro mot meg selv"..
Jeg skal hvertfall sjekke kroppen ytterligere ut mot intoleranser og fortsette binyrebehandlingen og kanskje sjekke opp hormonstatuser ellers også..
Lignende tråder
-
Svelgvanskene har kommet snikende
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 41Siste melding: 26-08-10, 11:47 -
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
- Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 31-05-09, 08:45

Svar med sitat
Jeg krydser fingre for allergi, når man nu skal vælge mellem flere onder.

Bokmerker