Hei, og takk for at dere deler erfaringer og kunnskap Nielsigne og Jerene! Muskelsmertene er bedre, men sviingen og brenningen i huden er der enda.. Muskelsmertene sitter dessverre enda i i armene og i bakenden og rundt hoftene.. Det er veldig ubehagelig, men det komiske i det er vel at jeg får gjort litt til jul.. Jerene: Prøvde og se om jeg har kuldeallergi ved å trykke en isbit til huden; ikke noe større skjedde.. Men det er et godt forslag.. Kanskje jeg er en av de som har en eller annen merkelig allergi?? Les her for mere merkelige allergier: http://www.side2.no/helse/article2664475.ece

Jeg er enda veldig trøtt, og smøring med hydrocortison på utslettet hjelper ikke tror jeg.. Jeg har prøvd, men jeg syns ikke jeg merker noe stor forskjell.. Utslettet er ikke hovent forresten; det er hvitt og rødflammete; litt slik ringformet utover hele kroppen; En lege sa en gang at det ligner litt på mønsteret i en slik heklet trådduk; og det er en god sammenligning Enda går jeg med en knugende redsel for hva dette er, og er ganske sikker på at jeg drar sammenhenger og symptomer inn i hverandre og lager det enda værre enn det er..

Uansett: Takk for at dere bryr dere!! Gjør veldig godt med alle slags perspektiver som forstyrrer alle mine ville teorier akkurat nå..