Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
12-12-10, 10:11 #5
Sv: Hva er dette??
Tusen takk smgj, jeg skjønner du har brukt tid på¨å lete!

Jeg er ikke overvektig, men normalvektig... Så jeg skjønner det slik som at denne sykdommen angriper fettvev slik at deler av fettvevet på kroppen hovner opp og blir smertefullt.. Men dette er som om huden brenner, og den virker irritert.. At det er musklene som er vonde og ikke ledd eller fett som angripes kjenner jeg på den måten at musklene blir fortere slitne; akkurat som om jeg skulle få veldig melkesyre med en gang. Og så gjør de vondt da.
Det som passer av differensialdiagnosene er jo sjøgrens da, og dette har jeg tenkt litt på selv også. Men jeg har ikke leddsmerter, og leddene er ikke hovne. Men dette kan komme i flere former skjønner jeg. Sjøgrens passer veldig godt med tørre øyne, tretthet, hudutslett og muskelsmerter.. Men jeg har ikke munntørrhet....
Tusen takk for at dere engasjerer dere Vilma og Jerene, forslag og tanker mottas med stor takk!
Nei, utslettet klør veldig lite.. Og allmentilstanden min blir påvirket i stor grad av dette også.. Og et symptom til jeg ikke har nevnt er hovne fingre på morgenen forresten. Jeg har jo forresten også malt mye av stuen i det siste
så legen gjettet på at jeg kanskje reagerte på noe i oljemalingen. Så det jeg skulle prøve å ta var antihistamin i form av zyrtec. Men det virker ikke, og jeg blir bare enda trøttere.
Det eneste jeg kan komme på for å finne ut hva dette er er å ta en biopsi av huden...
Lignende tråder
-
Svelgvanskene har kommet snikende
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 41Siste melding: 26-08-10, 11:47 -
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
- Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 31-05-09, 08:45

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker