Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
12-12-10, 09:18 #4
Sv: Hva er dette??
Dette utslettet klør noe vanvittig. Det er såpass at man sover med en gaffel ved siden av senga, i tilfelle det skulle klø på ryggen i løpet av natta. Så for meg høres det ut som det er noe annet.
Men det kan være verd å sjekke allergier. Man kan godt ha symptomfri allergi, men så utløses symptomene av en eller annen form for stress. Eksem er ofte sånn. Det siste året fikk jeg et utslett under en stressende langhelg. Det forsvant etter en runde hydrocortison. Nå kom det nylig tilbake i løpet av et gallesteinsanfall. Mer hydrocortison.
Dessverre er det fordømt mange mulige årsaker til allergi, og ikke så lett å finne ut hva en reagerer på - det siste jeg hørte om var fiskeallergi ...
PS: Jeg har forresten tendens til tett nese til hverdags pga middallergi ("støvallergi"). Den siste måneden har jeg vært nødt til å doble allergimedisinen. Jeg er ganske sikker på at det er fordi jeg gikk overdosert på Levaxin et par uker, og stresset kroppen skikkelig. (Puls på 80-90 er litt drøyt når man har hatt 60 i alle år, for å nevne noe.) Nå tror jeg ikke at jeg er nevneverdig overdosert, men nesa vil gjerne dryppe likevel. Det henger i når det først har startet.Sist endret av Jerene; 12-12-10 kl 09:58
Lignende tråder
-
Svelgvanskene har kommet snikende
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 41Siste melding: 26-08-10, 11:47 -
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
- Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 31-05-09, 08:45

Svar med sitat

Bokmerker