Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
10-12-10, 14:04 #15
Sv: Första steget från Levaxin till Armour
Hej igen!
Nu har jag gått på Armour i tre veckor. Har väl egentligen inte märkt så stor skillnad som jag hoppats. Tycker att jag haft lite mer energi än vanligt(till och med putsat fönster
) Men kanske jag inbillar mig. Mina muskel och ledsmärtor/stelhet är oförändrade.
Det som är jobbigt är att jag fått klåda. Det kliar på kroppen, svidande intensivt
Har också haft lite sömnproblem. Vaknar på sen natt, tidig morgon och är pigg!!! Är medveten om att inte ta min andra medicindos för sent på eftermiddagen.
Kanske jag borde öka lite på doseringen, kanske borde jag ta bara armour och inte det lilla tillägget av levaxin?
Jag får fundera lite på det.
Presentasjon - "Hejsan! Här är jag, ny och spänd!!!"
Lignende tråder
-
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07 -
Levaxin vs Armour
Av Persa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 22-05-09, 21:12 -
Forskjell på Levaxin og Armour??
Av Frustrert i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 12-05-08, 21:29 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat

Bokmerker