Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Hybrid View
-
07-12-10, 21:11 #1
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Binyreekstrakter kan virke overstimulerende ifg Dr Lam, hvis man er på et stadie der binyrene kun trenger hvile. Men- jeg er ingen lege- så les og bedøm selv:-)
Adrenal fatigue and glanduar (binyreekstrakt) and herbal therapi: http://www.drlam.com/articles/Adrena...al_Therapy.asp
-
08-12-10, 08:10 #2
Dr. Lam skriver mye interessant, blant annet dette om C-vitaminer
Noen som har forsøkt denne typen C-vitamin?Seventh, there is a drastic difference in the bio-availability of nutrients made available to the cells depending on the delivery system. For example, absorption of ascorbic acid in capsule form that is taken orally normally takes place in the stomach and the absorption rate seldom exceeds 15%. The absorption rate of liposomalized vitamin C taken orally is far superior as it is delivered through the small intestines. A 100 mg dose of liposomalized oral vitamin C can therefore be many times more effective than when the vitamin is taken in capsule or tablet form, even though both are taken orally.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
08-12-10, 20:38 #3
Tror Rosin her inne har forsøkt den. Den kan kjøpes på http://www.supplementclinic.com/Lipo...p/107614-3.htm
Sender til hele verden. Men blir det stoppet i tollen?
Den er litt dyr. Men skal visst være mye mer effektiv enn vanlig C vitamin.
På et adrenalin fatigue forum har noen skrevet
Dr. Lam's protocol is pretty simple. It's based on mega-doses of Vitamin C and B5.
For Vitamin C, he uses LipoNano-C, Quantum C, and C Support. For B5, he uses Pandrenal. These supplements can be found at SupplementClinic.com.
The dosage is different for everyone, but since those of us with adrenal fatigue can be highly sensitive to supplements, the general guideline is to start low and go slow.
It seems that the average amounts are 2-4 teaspoons of LipoNano-C, 2-4 scoops of Quantum C, 6-8 capsules of C Support, and 5-6 capsules of Pandrenal per day.
-
08-12-10, 21:55 #4
På det sidste er antallet af Lipo-Nano-præparater eksploderet og man kan nu få alt fra melatonin til D-vitamin fremstillet i denne form.
Personligt ville jeg først sætte mig lidt ind i viden om nanopartiklernes effekt på en levende organisme. Denne viden findes nemlig endnu kun meget i begrænset omfang. Viden om langtidseffekt af nanopartiklerne i lægemidler og levnedsmidler findes ikke. Lige bortset fra div. tekniske aerosoler til husholdningen og industri, hvor man sidestiller effekten af de luftbårne nanopartikler med effekten af asbestpartikler.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker