Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
02-12-10, 09:18 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Så flott at du blir bedre!
Jeg brukte en periode vanlig ginseng (mange år siden) og opplevde da den virkningen Dr. Lam skriver om. Jeg hadde dobbel energi en periode. Men jeg hadde "lånt av fremtiden" og måtte betale etterpå. Funka dog veldig fint i 3-4 dager rundt eksamen. For meg lå bruksgrensen på et sted like over en uke. Da ble det payback-time enten jeg ville eller ikke.
Siden har jeg brukt rosenrot. Den måtte jeg ikke betale tilbake "med renter", men jeg opplevde der at kroppen nok tilpasset seg slik at den opplevde virkningen forsvant etter hvert.
Nå er jeg i den heldige situasjon at jeg ikke kjenner at jeg TRENGER noe... og har (på grunn av mage-feilsøk) kuttet det aller meste av kosttilsudd for en periode. Men jeg er klar til å gå tilbake når jeg trenger ekstra spiff.
Jeg har lest flere steder om 1/3-regelen... om du tar en urt i 2 uker skal den 3. være fri... (eller i 6 dager så 3 dager uten osv.) Vet ikke noe om dette egentlig.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker