Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-11-10, 18:46 #23
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Dessverre er det ikke bare fluor og aliminium som er problemet med disse plastfyllingene. Etter at jeg hadde fylt noen av mine tenner med plast fikk jeg smerter i mange år. De sier at det er normalt, men hvorfor eksakt det gjør vondt har jeg ikke funnet ut av...Det er en ting. Det andre er at plasten gjerne inneholder hormon-hermeren bisphenol A, BPA. gjorde et nettsøk på BPA og thyroid i dag og kjenner meg ganske arg over å ha forstått at dette stoffet er fryktelig for endokrin metabolisme og fertilitet etc. Jeg har lenge tenkt at det var for godt til å være sant at de tok vekk giften fra tannfyllingene uten å putte i noe annet dritt. I morgen skal jeg trekke ut amalgam-tannen min, men så må jeg spare for å bytte ut plasten også. GRRRRRR!!!!!!! Ikke gøy å vite at den store struma-knuten i halsen kanskje er der pga disse plastfyllingene som jeg fikk i 2005 og at lupussymptomene mine kanskje henger sammen med bl.a amalgamfyllinger. Hvilken skandale!
Lignende tråder
-
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker