Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
26-11-10, 10:59 #2
Sv: Levaxindose når kjertel er fjernet
Jeg ligger på 2mcg pr kg og har fremdeles en sliten kropp. Lio kan det hende jeg starter opp med, men det er litt frem. Skal kreve Erfa på mitt første møte med endo'n så snart jeg får time.
Litt rart at du måtte være 5 uker uten levaxin, siden det er nok med en uke uten, men da må du ha 2 sprøyter noen dager før jod-behandling for å kjøre TSH opp. Jeg var 7 dager uten og synes det var ille nok
Variable FT4 verdier har jeg også fått. Fine og økende i hele høst men har nå stagnert og TSH har økt til et nivå den ikke skal være på. Regner egentlig med at Levaxin ikke bringer meg nærmere målet som er TSH på <0.1 som gjelder for kreftopererte.
kanskje Levaxin ikke er det rette for deg heller ? Har du hypo-symptomer forresten ?
Lignende tråder
-
Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen
Av Bastian i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 36Siste melding: 10-01-11, 12:11 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker