Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
22-11-10, 08:37 #25
Sv: Homøopati og lavt stoffskifte
Altså, jeg har de sidste 11 år ”kun” fået behandling med homøopati (ampuller indtaget både oralt og med injektioner), kost (jeg spiser kun kød, æg, frugt, grønt, nødder og tørrede frugter, drikker kun vand, urtete og hjemmelavet juicer), tilskud (tager B5, MultiB, C, D, E, Calcium, 5-HTP, melatonin, multivitamin/mineralblanding, glutamin, probiotika) motion (går turer og dansede Zumba da jeg havde energi) og positive tanker (anvender positive affirmationer og meditationer) og det har virket fantastisk for mig. Det har været nok for mig til at styre min Hashimoto.
Min læge ville dengang give mig Eltroxin, hvilket jeg ikke ville have (har set min mor på Eltroxin hele sig liv, uden ønsket effekt) og gik derfor selv egne veje, og jeg har ikke fortrudt!
Det har været mirakuløst for mig. Jeg har lært så meget om min krop og mine kropsreaktioner og føler selv at jeg har haft det fulde ansvar og kendskab til min tilstand.
Der skete så nogle ting for 6 uger siden som slog mig helt ned og gjorde at jeg kunne mærke at jeg skulle have HC og dessikeret thyroideahormon.
Det erstatter dog ikke hverken tilskud, homøopati, kost eller alt det andet (som jeg fortsat gør), men støtter op omkring det.
Og jeg er glad for min helhedsbeslutning..
Der er en der et sted skriver om at det er dyrt og vedkomne ikke har råd – og jeg giver dig ret. Det ER mange penge, men det er ikke dyrt… det handler om at have et liv eller ikke have et liv…
Kærlighed og godt helbred til jer alle
Sofia
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte?
Av Varla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker