Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
21-11-10, 08:38 #16
Sv: Homøopati og lavt stoffskifte
Hei du!
Jeg synes homøopati er veldig interessant og har respekt for denne formen for kunnskap. Former for kunnskap jeg ikke har respekt for, er når man kjører seg fast i ett perspektiv,og ikke har respekt eller bruker skylapper for annen kunnskap som også kan være hensiktsmessig eller mere hensiktsmessig å blande inn eller støtte seg på. Lang setning..
Det jeg vil fram til er; jeg syns det er meget interessant hvis dette virker Lona! Jeg bare håper homøopaten din kjenner sine begrensninger... Du forstår symptomene dine som om noe godt er i ferd med å skje fordi du har mere energi og at du har vondt i kjertelen.... Jeg håper det bare ikke er ødeleggelse av kjertelen du kjenner og at energien kommer pga. større utslipp av stoffskiftehormoner pga ødeleggelsen...
Jeg skriver ikke dette for å være stygg med deg eller for å ta fra deg den gode følelsen og håpet om at dette virker. For det håper jeg virkelig.
Det hadde vært fantastisk!
Bare vær litt obs., det er det jeg prøver å formidle.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte?
Av Varla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker