Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post
Hei..
Bare en liten kommentar. Skjelvinger er kroppens mest effektive måte å ØKE temperaturen på. Vi snakker om kjernetemperaturen som skal ligge +/- 37bgrader for at celledeling osv. skal fungere optimalt. Ved stoffskifte- og binyreproblematikk har temperaturen lett for å bli for lav og da fungerer ikke ting som det skal. Har du målt kroppstempersturen din? har skrevet litt mer om det herhttps://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11156

Har du fått målt Anti-TPO? FT4 synker her uforholdsmessig mye ift. hvor mye TSH har økt. D-vitamin har økt men er fremdeles for lav - og mange trenger høyere B12 enn 339. Hemoglobin sier ikke så mye alene uten andre blodprofilprøver. Hemoglobin varierer også betydelig fra person til person.

Har du mulighet til å få lagt ut resten av prøvene som er innenfor referanseverdi?

H:-)
Tusen takk for svar alle sammen. Jeg kan legge ut resten av prøvene jeg tok etterpå.

Ang. temperaturen min så varierer den VELDIG - jeg har i perioder sjekket den fordi jeg får hetetokter og frysetokter om hverandre. Nå nettopp lå temperaturen på 35,7 under armen.