Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 22 av 22
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Kutte helt ut ved overdosering?

Med Levaxin er det slik at en doseøkning gjenspeiles i blodprøven etter 14 dager, men kroppen bruker den ikke til stoffskiftet før det er gått 3 uker.
    Det er nok også sånn, at T4-nivået speiles av andre funksjoner i kroppen enn det deltar i. Derfor merker vi en doseøkning lenge før det er gått 3 uker.
    Men, det kommer altså også en virkning etter 3 uker.
    Tolmodige sjeler tar en måned av gangen - så nå får du se hvor tolmodig du er da
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2010
    Meldinger
    42

Standard Sv: Kutte helt ut ved overdosering?

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Med Levaxin er det slik at en doseøkning gjenspeiles i blodprøven etter 14 dager, men kroppen bruker den ikke til stoffskiftet før det er gått 3 uker.
    Det er nok også sånn, at T4-nivået speiles av andre funksjoner i kroppen enn det deltar i. Derfor merker vi en doseøkning lenge før det er gått 3 uker.
    Men, det kommer altså også en virkning etter 3 uker.
    Tolmodige sjeler tar en måned av gangen - så nå får du se hvor tolmodig du er da
    Ja nå får vi se.. tolmodighet på dette område spørs jo.. har flere begivenheter i des som er ganske krevende.. men det er en helg og en kveld.. ellers har jeg fri til nyttårsaften. (Driver mitt eget firma og skulle gjerne vært i form til 3 des...ler)

Jeg hørte på ei som sa jeg hadde hypersympt. å ba meg slutte med Levaxin. Det skulle jeg ikke gjort, skulle gjort som legen min pleier, trappe ned 25 mg pr dag... så nå fikk jeg smellen og sitter her på 6 tallet.
    Trodde jeg hadde binyreprobl så jeg tenkte at levaxin ikke funket likevel, men det gjør det tydeligvis.
    (Får alle svar 1 des, også på binyre, men fikk svar på Tsh, og T4 på tlf i går. Han sa også at jeg ligger i nedre siktet på alle prøver. Lavt på T3 også.

Blir spennende å få svar.. og ikke minst deilig. Da er det sikkert masse jeg kan utelukke. Har heldigvis ikke cøliaki, det har min mor. Så noen gode nyheter får man av og til

Nå en rolig avslappende hypo helg..
    God helg til dere også!!

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Overdosering?
    Av Trinelise i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 11
    Siste melding: 01-02-15, 22:44
  2. Kutte T4? Hva nå tro??
    Av biff i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 89
    Siste melding: 24-08-10, 19:54
  3. Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
    Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 22
    Siste melding: 07-08-08, 17:15
  4. overdosering
    Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 4
    Siste melding: 28-06-07, 21:31
  5. Kutte ut mjølka
    Av Marianne i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 30-10-06, 23:51

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine