Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
17-11-08, 13:21 #11
Re: Virkning av medisin?
Hei, jeg kan bare svare for meg og vet at det er store variasjoner for oss med lavt stoffskifte. Noen mener at tiden man har gått syk før behandling er den tiden det tar for kroppen å bli bra igjen. Hvor lenge man har gått syk er, i hvert fall for meg, umulig å vite..
Da jeg startet på levaxin i sommer hadde jeg store forhåpninger om å bli frisk og âmeg selvâ i løpet av kort tid, i hvert fall før høsten. Men det gikk ikke akkurat helt som planlagt!
I dag, 5 mnd etter oppstart av levaxin og blodpr. innenfor normalen, har jeg fortsatt mye et stykke igjen. Er mye sliten og trøtt, og har ennå til gode å ha den gode følelsen av å være ordentlig uthvilt. Men mye har bedret seg, men det går sakte.
Du lurte på hvor lang tid det tok før man merker bedring. Det er litt vanskelig å si, nettopp fordi man(jeg) blir sakte bedre. Trodde jeg skulle våkne opp en dag og føle at ânå er jeg friskâ, men slik var det ikke for meg. I tillegg varierer formen i løpet av dagen. Etter 6-8 uker vil jeg si at jeg var merkbart bedre. Var i en lang periode før jeg gikk til legen plaget av mye stress i kroppen, var ingenting som skulle til for at jeg stod å dirret. Var stresset da jeg la meg for å sove på natten, og våknet mye opp av mareritt. Dette gav seg gradvis etter noen uker på levaxin.
Var sykemeldt i sommer og har gradvis økt arbeidsmengden utover høsten. Er fortsatt veldig sliten etter jobb, men har innfunnet meg med at de dagene jeg jobber kan jeg ikke ha planer på ettermiddagen. Men dette håper jeg skal bli bedre i løpet av en tid..
Ble litt langt dette her. Men lurer som deg fortsatt på når jeg skal bli helt bra!!
Hvor lenge har du stått på levaxin? Merker du ingen bedring?
Hilsen Elly
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Ny på forumet: Mange tanker om et lavt stoffskifte som nylig har blitt verre.
Av Innana i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 23-03-10, 21:27 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker