Sitat Opprinnelig skrevet av akas Vis post
Hei Pusur!

Lykke til med overgangen til "naturlige hormoner". Jeg stod også (som Blondie) på 100mikrogr Levaxin + 20 mikrogr Liothyronin. Min lege regnet som følgende: 100 Levaxin = 1 grain (60mg Erfa). 20 mikrogr Lio = 60 mg Erfa. Så jeg fikk resept på 125 mg tabletter Erfa.

Fra dag tre gikk jeg over til å ta bare 125 mg Erfa. Det har fungert fint. Har begynt å øke noe nå (er oppe i 180 mg daglig dose). Har kjent litt hjertebank om kvelden, men det er bedre når jeg deler dosen på 3/4 tablett om morgenen og 1/2 midt på dagen. Men våre kropper fungerer forskjellig, så det er jo ikke sikkert at det fungerer like godt for deg å gå direkte over. Jeg har ikke målt mine verdier nå, men får forsøke å gjøre det i løpet av et par uker.

Lykke til. Jeg har fått det bedre. Noe går bare på følelse, men helt håndfast har jeg fått tilbake smaks-sans og luktesans, og min betennelse i hælsenen er borte (har hatt den lenge, og plutselig er den borte).
Så bra at du er bedre,selv håper jeg og klarne i toppen og få mere energi.Leverte inn resepten sist fredag og fikk beskjed om at det kunne ta en mnd før jeg fikk armour De skulle lage "hastesak" av det hele