Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Hybrid View
-
12-11-10, 21:48 #1
Sv: Hvorfor stiger blodsukkeret mitt?
Ja, på meg så er det som beskrevet i denne linken. At jeg faktisk må spise litt ved for høyt fastende blodsukker, for at leveren skal slutte sende ut glykose. Blodsukkeret vil da, litt paradoksalt, synke : )
Det er veldig uheldig at du ikke får bedre oppfølging på diabetesen nå, etter å ha gjort så store kostendringer! Uten at jeg vet så mye om det, så synes jeg vel insulindosen virker noe høy sett i forhold til etter eget utsagn, lavt inntak av karbo nå. Inntil du får bedre hjelp, vil jeg foreslå at du ringer diafonen, evt på nett hos diabetesforbundet for å få noen tips inntil videre. De har omsider begynt å vise litt forståelse for at det det er en del mennesker som blir/føler seg friskere på lavkarbo. Ikke sikkert du ønsker/kan følge alle rådene de gir, men rene "tekniske" råd i forhold til insulindose i forhold til kropps str/aktivitet/inntak av karbo, burde de jo kunne en del om : )
Det har vært veldig hyggelig å lese at du har respondert så positivt på lavkarbo, lykke til videre : )
Lignende tråder
-
Fryse, selv om man har sykdommen under kontroll?
Av Ida i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 07-04-10, 02:03 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Da stoffskiftet ble lavt, tåler jeg ikke alkohol lenger.
Av camomilla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 06-03-09, 10:54 -
Snart første kontroll
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 20-11-07, 16:02 -
Det var ikke stoffskiftet
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 116Siste melding: 13-10-05, 10:17

Svar med sitat

Bokmerker