Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Tråd: Høy puls?
Threaded View
-
12-11-10, 14:38 #24
Sv: Høy puls?
Blodtrykket mitt varierer ogsaa noe. Det hoeyeste jeg har sett det paa var 120/80, men ofte har det vaert rundt 110/70, som jeg tror det fort kan falle litt fra til tider. Men sjeldnere naa om dagen. Kan vaere fordi jeg gaar paa ADD-medikamenter om dagen som forhoeyer blodtrykket noe? vet ikke.
De fleste i familien min har noe lavt blodtrykk i allefall, og flere har lavt stoffskifte, men jeg er den eneste med saa usedvanlig hoey puls. Hvis jeg bare gaar litt fort oeker den ogsaa fort til 130/140 selvom jeg ikke er sliten :/ men det blir man jo fortere da..
er det ogsaa vanlig aa bli mer varm/svette mer under fysisk aktivitet? uavhengig av kondisjon ser dette ut til aa ha oekt veldig de siste par aarene, at jeg svetter mye lettere enn vanlig.TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker