Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
10-11-10, 22:47 #10
Sv: Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Ja, jeg var jo forsåvidt klar over på forhånd at jeg gikk inn i løvens hule da jeg i det hele tatt oppsøkte det offentlige fastlege uhelsevesenet angående strumaen. Men jeg hadde jo ikke noe valg! det kryr jo ikke akkurat av kombinert lege og naturopater her på sørlandet eller i det hele Noregs land etter hva jeg har forstått. En jeg kjenner med graves sa hun vet om en som tar 3000 i timen!!! (Da må jeg si opera-sanglæreren min var billig med sine 700 i timen)
At jeg skulle havne i denne 10% gruppen var jo ikke så "heldig", men det har jo mest med som du anyder, mangel på og villighet til å lage og gjøre tester. Disse smådjevlene som du snakker om skulle det jo gå an å oppdage!!! Hørte en doktor på you tube i går ved navn dr Heimlich som sa at om verdiene var normale kunne det være problemer i hjernen med dopamin-produksjonen. Nevnte det for legen og han nikket gjenkjennende. Nevnte også at det kunne være cytokiner i blodet som gir beskjed til skjoldkjertelen om å forstørres og han kjente til det men føyset det vekk med at dette er uhyre sjeldent.
Nei jeg får bare tøffe meg og kreve å bli hørt! Trappe opp med 10-liters vindunk med hevert, hehe. Jeg aksepterer ikke at kjertelen skal ødelegges.
angående å ta fysiske ting som psykisk. En nærslektning hadde store smerter på 70 tallet og legen sa det var psykisk. 5 år senere kom det ut som nyresteiner og pasienten var nær å sende dem til legen i posten. Min bestemor gikk med diabetes i årevis og fikk nervemedisin som behandling!
Godt å ha folk å kommunisere med her, det hjelper å bli forstått
Lignende tråder
-
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48 -
Normale verdier????
Av Nala i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 09-10-05, 22:31

Svar med sitat

Bokmerker