Viser søkeresultater 1 til 10 av 28

Threaded View

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordlending på Sørlandet
    Alder
    52
    Meldinger
    119

Standard Sv: Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma

Sukk! Jeg var hos legen i dag (en annen en sist som jeg trodde/håpte var åpen)
    Da jeg sankket med han om problememe med helsa og nevnte at jeg hadde lest en del om stoffskifteproblemer, sa han:"nei, du må ikke lese!". Jeg spurte hvor stor strumaen kunne være før det kunne bli pusteproblemer sa han at siden den bare er utenpå er det ingen fare og så tok han tak i skinnet på halsen min og sa.: du ser den har jo mye å vokse på.Hvorpå jeg svarte at jeg vil jo ikke at den skal bli større!

Da jeg nevnte at jeg hadde lært at mykoplasmaprøve i nesen er bedre enn i blod sa han at jeg ikke skulle høre på andre, men på han. Jeg sa at det er jo folk som har hatt sykdommen i 20-30 år som kan ha mye å tilføye. Han nevnte at det virker som at dette er autoimmunt uten å bry seg mere med det. Men viser ikke normal s-tras at det ikke er autoimmunt?

Han sa at dette meds strumaen ikke tydet på farlige sykdommer som kreft etc, akkurat som om jeg skulle være enslags hypokonder.

da jeg nevnte døgn-urin-prøve som anbefalt her av n'Finn flirte han og føyset det vekk med at da må jeg jo ta med fem liter tiss til han.

Jeg var inte glad da jeg gikk derfra! etterpå fikk jeg brev fra FHI som viste at jeg ikke fikk placebo under meningokokk-sprøyte-prøvekanin-prosejktet på ungdomsskolen.

Håret ramler av skallen og det svir og verker på halsen og brystkassen og det tar imot når jeg trekker pusten.

Er det noen som har samme opplegg med normale verdier men likevel struma og symptomer her?
    Sist endret av annis; 10-11-10 kl 22:23

Lignende tråder

1. Normale verdier, fortsatt dårlig form.
    Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 33
    Siste melding: 26-03-10, 23:28
  2. Svar: 7
    Siste melding: 13-11-06, 18:48
  3. Normale verdier????
    Av Nala i forumet Normalverdiene?
    Svar: 8
    Siste melding: 09-10-05, 22:31

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg