Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Hvor går veien videre?
Threaded View
-
10-11-10, 13:08 #7
Sv: Hvor går veien videre?
JEG vil si at sannsynligheten er veldig stor for at du har et stoffskifteproblem som er på vei ut av startgropa, selv om Anti-tpo-tallene dine ikke er høye er de opp i det området som regnes som sikkert positivt.
B12-opptaket fra tarmen blir ofte redusert hos stoffskiftesyke fordi tarmbevegelsene reduseres. Lav ferritin er ofte en følgespartner. Det er felles for fryktelig mange her inne.
Om du vil få en prøvebehandling basert på disse tallene?
Det kommer VELDIG an på legen din. Og på din argumentasjon. Om du har en lege som våger å tro på symptomer + anti-tpo og basere behandlingen på den i større grad enn på blodprøver. (Psst - du vet at TSH er absolutt høyest om den blir målt så tidlig som mulig på morgenen? Så om prøvene dine ikke ble tatt da kan det være at de er høyere da. TSH kan variere gjennom døgnet med en hel verdi.)
I mellomtiden ser jeg at du har tatt tak i d-vitaminnivået. Du bør også lese og vurdere selentilskudd. Det er en av de ytterst få tingene som har vist seg å kunne senke anti-tpo. Og begynne å få opp b-vitaminen også.
Lykk til.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Av Moxa i forumet DagbokerSvar: 11Siste melding: 31-05-10, 08:22 -
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Trenger tips til videre utredning
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-08-07, 10:17 -
Hva gjør jeg videre med Armour nå?
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 01-08-07, 18:01

Svar med sitat

Bokmerker