Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Ikke min feil likevel :)
Threaded View
-
09-11-10, 21:12 #24
Sv: Ikke min feil likevel :)
Jeg har ikke henta medisinen enda, jeg sovna da jeg kom hjem fra legen å våkna ikke før 19.00, så jeg får hente det i morgen.
Kjempe hyggelig å høre hva du synes om innleggene mine, jeg har hoppa mellom å skrive i "ikke min feil likevel" og "dagbøker", men er vel denne som har endt opp med å være mest aktiv
Jeg vet ikke hva som er mye eller ikke til å starte rett på, men jeg har jo sett flere steder der jeg har lest om folk som har starta på medisiner å de starta på 25mcg, så jeg stussa litt over det, men må vel bare stole på legen (?). Han ba meg også om at jeg ikke skulle mikse og trikse med medisinene, ikke ta to en dag hvis jeg glemmer dagen før f.eks, eller ikke gå ned eller opp i dose uten at han har sagt no, å det har jeg ikke planer om heller så.
Jeg skal tilbake å ta blodprøve igjen 16desember, og legetime 20des, så blir om litt over 5uker før vi skal se på de nye resultatene.
Synes det var en super fremgangsmåte, tusen takk! Jeg er ikkeno flink til sånne ting, å jeg har null peiling på om jeg skal snakke med noen, sende inn søknad, hva jeg skal legge fram, sende en mail, whatever, men nå vet jeg mer.. tusen takk
Eneste som er er at jeg ikke følte jeg fikk no forståelse hos legen, å da er det vanskelig å tro at NAV skal se saken fra min side. Å jeg er egentlig ikke så glad i å klage, selv om det kanskje virker sann utifra innleggene mine her, men her inne er jeg brutalt ærlig.. jeg er anonym.. hehe..
Sykepleieren som tar blodprøver på legekontoret mitt er faktisk den eneste jeg har møtt som viser meg forståelse, noe jeg er så ufattelig glad for. Hun satt i betalingsluka da jeg skulle betale i stad, å hun husket meg fra sist, lurte på hvordan det sto til med meg å vi sto faktisk en liten stund å prata, ikke om min sykdoms-greie, men sann generelt rundt det. Det var faktisk ganske godt å endelig snakke med noen som skjønner (bortsett fra dere da). Å jeg sa at jeg skulle tilbake 16des, å hun sjekket jobblista si, å sa at hun skulle jobbe igjen da, å jeg lot henne få vite at jeg var veldig glad for det. Hun er faktisk den eneste jeg stoler på når det kommer til blodprøver. Helt siden første gangen hun tok blodprøve av meg så har jeg alltid håpa på at hun var der. Hun tok også vare på noen papirer for meg ang neste blodprøve.
Jeg har ikke ville bytte legekontor fordi jeg har vært fornøyd med legen min, samt at hun jobber der. Nå begynner jeg å tvile litt på legen min, så nå er det henne ene og alene sin grunn til at jeg vil fortsette å gå dit, selv om det kanskje er ett litt tynt grunnlag. Også fordi det er ett stykke for meg å dra.
Jeg synes ikke det overhode! jeg synes innlegget var veldig lett å forstå, å det hjalp meg masse.. Tusen takk
Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2.
*klem* Siljenta
Informasjonstråden min
Dagboken til Siljenta
Lignende tråder
-
Prøvene er helt fine også er man likevel syk?
Av pling i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 147Siste melding: 16-05-12, 20:31 -
Ikke lavt stoffskifte likevel?
Av Claudia i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 20-10-10, 17:55 -
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
legen i morra (tror jeg om jeg ikke husker feil igjen da...)
Av Lissa i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 20-10-06, 13:41

Svar med sitat

Bokmerker