Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
03-11-10, 09:11 #9
Sv: Min fastlege vurderer ikke lenger TSH som viktig!!
Takk for svar, Smgj og rexxy69:-)
Interessant, rexxy69, at du nå har håndfaste bevis på at TSH lever sitt eget liv, dsv at feedbackloopen ikke virker. Så bra at legen også ser dette, om enn motvilling. Håper ting faller på plass for deg snart:-)
Smgj; en enig i resonnementene dine. Det kan tenkes at kroppen vil være mer klar for litt Levaxin nå. Jeg var ekstremt nedkjørt (immunforsvar helt nede, syk hele tiden) da stoffskiftet ble oppdaget og jeg ble satt rett på 75 levaxin, det funket overhodet ikke. Tror binyrene var nedkjørt da også. Er mildt sagt skeptisk til å introdusere det igjen, men jeg tror at tålegrensen for t3 og erfa er nådd foreløpig. Det kan tenkes at jeg kan øke med erfa etterhvert når kroppen er i enda bedre form, og kan takle den ekstra tilførsel av t3. I mellomtiden sper jeg kanskje på med levaxin. Har i alle fall lyst til å få opp ft4 på et decent nivå før jeg gir meg- mulig formen ikke vil bli særlig bedre med levaxin, men da får jeg bare slutte med det. Kan ikke huske jeg fikk bivirkninger av levaxin, annet enn at det bare ikke virket særlig, hvilket for øvrig føltes som en enorm nedtur når jeg endelig fikk en "kur".
Lignende tråder
-
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Da stoffskiftet ble lavt, tåler jeg ikke alkohol lenger.
Av camomilla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 06-03-09, 10:54 -
Sover ikke lenger.
Av grynet i forumet SøvnSvar: 14Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Ikke lenger helt frisk på armour...):
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:15

Svar med sitat
Bokmerker