Viser søkeresultater 1 til 10 av 46
Threaded View
-
13-10-10, 19:09 #34
Sv: Hypothyreose og graviditet
n' Finn: Takk for forståelse! Merker jeg blir ganske fortvila over situasjonen der blodprøver vise normale verdier, mens jeg selv mener at jeg burde ha gått på dobbel dose (200 ug daglig). Lurer da på hvorfor hun (legen) mente at jeg var overdosert når jeg fikk 200 ug daglig og min TSH var på 0, 06. Var det kun fordi hun så på tallet? Videre er jeg bekymret for å forårsake skade på meg selv hvis jeg tar mer enn hva "legen anbefaler"..
Har vurdert om jeg skal begynne med 200 ug daglig igjen til tross for at jeg hadde normale sykluser tidligere, men det trenger jo ikke å være synonymt med å faktisk ha en real sjanse for å bli gravid.. ? Nei, jeg føler en slags bitterhet til legen som ba meg senke dosen, og som ganske sikkert (ifølge lommelegen.no også), førte til spontanaborten.
smgj: Takk for tilbakemelding!
Leste hva du skrev om venninna di i en annen tråd, og tenkte straks på min egen situasjon. Som jeg skrev til n'Finn så er det flere ting jeg er usikker på - er ganske ny på dette med hypothyreose og graviditet. Trodde jeg visste så mye, men ser nå at jeg trenger litt veiledning
RosaElefant
RosaElefant
...
Lignende tråder
-
Ernæringsstudent med hypothyreose søker informasjon og støtte(:
Av rosaelefant i forumet Helbred og kostholdSvar: 15Siste melding: 26-10-10, 12:24

Svar med sitat
Bokmerker