Viser søkeresultater 1 til 10 av 46
Threaded View
-
13-10-10, 11:39 #32
Time på Aker i Oslo - endokrinologisk avd.
Dessverre blir hypothyreose ofte glemt, og dette merkes utdanningsmessig, og det er nettopp derfor valget mitt falt på denne sykdommen.. Men det er i grunn lite seriøst (gode studier) på nettet, men haugevis av info om selve sykdommen (da engelsk tekst).
Jeg har time hos en endokrinolog om 2 uker, og ønsker å få det beste ut av timen, men ser ikke frem til dette, føler at jeg ikke får noe forståelse
Håper jeg får noen tips fra dere andre her
Jeg har vært der en gang tidligere, men det var lite vellykket, dessverre. Følte jeg ikke fikk noe ut av den timen, og det eneste jeg fikk høre var at blodprøvene mine var normale (TS, T4, T3 m.m) og at jeg sannsynlig har insulinresistens (noe jeg visste fra før av). I tillegg føler jeg et slags "mas" om at jeg må gå ned i vekt, men det går jo i sneglefart til tross for fysisk aktivitet og sunt kosthold (lavkarbo).
Jeg bruker Levaxin daglig, men føler likevel at dette ikke er nok. Har noen noe gode tips for hva jeg bør be om/gjøre hos denne endokrinologen? Må innrømme at jeg gruer meg, for det er alltid en negativ opplevelse for meg.
RosaElefant
RosaElefant
...
Lignende tråder
-
Ernæringsstudent med hypothyreose søker informasjon og støtte(:
Av rosaelefant i forumet Helbred og kostholdSvar: 15Siste melding: 26-10-10, 12:24

Svar med sitat
Bokmerker