Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
01-06-06, 21:20 #17
Klart det er best hvis en kan holde sammen ;)
Studine, jeg vet heller ikke særlig mye om foreninga, lett å bli forutinntatt når man hører/opplever noe negativt til å begynne med. Så derfor har jeg startet denne tråden:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=276
Så kan folk uttale seg, og jeg blir kanskje litt klokere på eksisterende forening. Bør nok også forsøke å kontakte dem igjen. Men når jeg tenker på å kontakte dem, så har jeg glemt hva jeg vil spørre om - eller omvendt
Andre ting kan vi jo gøre uavhengig om vi startet ny forening eller ikke.
Og mitt første forslag er (siden mange med hypo i alle fall fryser så fryktelig): Samle inn penger til felles feriebolig på kanariøyene eller en annen varm plass. Vi må ha STOR hage, slik at de som ikke får plass inne, kan campere i telt ute.
Men for å forsøke å redde denne tråden nå, så kan jeg jo spørre her: Er det mulig å få tilsendt noen prøveeksamplarer av Thyra tro - før en evt melder seg inn?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Thyreoidea hormon resistens - artikkel av Lars Omdal
Av Siriliss i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 31-03-08, 21:33 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36 -
Artikkel i Thyra om Omdal samt Armour
Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 21Siste melding: 06-06-06, 02:16

Svar med sitat
Bokmerker