Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
01-06-06, 21:06 #15
Det var dårlig formulert det om tillit, eg meinte at ein vil nok stå sterkare under ei fane enn om ein splitta seg i to.
Men altså: eg har ikkje nok informasjon om eksisterande forening, så eg veit ikkje om folk har konkrete grunnar til å vere misfornøyde med den. Det er klart, om folk har alldeles forskjellig syn på ting/prioritet så kan det nok vere greitt med to foreningar. Eg veit om Menin og ME-foreningen, veit ikkje kva som er årsaken til det.
Nettsider: forsto at det ikkje var der behovet for ny forening kom frå. Nora hadde gode tips, dei burde jo foreningen få del i! Viktig med god og oversiktlig info på nettsidene.
Og det med private heimesider er jo litt utafor sakens kjerne her. Står jo ikkje akkurat i kontrast til god stoffskifteforening.
Eg skjønar at det må vere andre årsaker til at Stina (og sikkert andre) ikkje vil melde seg inn i NTF. Sidan eg ikkje veit noko om dei, så skal eg slutte å blande meg.Studine - ferdig skolert
Lignende tråder
-
Thyreoidea hormon resistens - artikkel av Lars Omdal
Av Siriliss i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 31-03-08, 21:33 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36 -
Artikkel i Thyra om Omdal samt Armour
Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 21Siste melding: 06-06-06, 02:16

Svar med sitat
Bokmerker