Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
04-04-05, 12:41 #6
Fint. Da fikk vi annonsert for de andre hvordan de kommer inn også. Jeg vil ikke være rikssynser her i norge, jeg synes folk skal lese om andres erfaring selv. Og hvorfor skal vi finne opp hjulet på nytt når andre har prøvd alt.
Forresten er vi langt framme ang. bruk av Armour samt liothyronin her på berget. I spania og danmark får man ikke tak i liothyronin etter det jeg har fått vite av pasienter.
Går man inn på det danske forbunds sider, så er det nå en dobbelblindstudie om bruk av T4 + T3 der.
Det som er sært i danmark er at de ofte bruker de gamle TT4 og TT3 målingene som jo er utdatert her. De rekvireres bare som tillegg her. Hos kvinner er de høye for di kvinner har mere TBG (bindenede globuliner)og de frie FT4 og FT3 er mye mere nøyaktige.
nora
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Snakker vi om samme benevnelser når vi nevner verdiene?
Av Dolphin i forumet Normalverdiene?Svar: 9Siste melding: 12-10-06, 15:00 -
British thyroid association nevner Armour
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 04-04-05, 21:44

Svar med sitat
Bokmerker