Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
11-02-09, 22:02 #1
Bruker
- Medlem siden
- Feb 2009
- Meldinger
- 2
Sv: de forsker på virus og stoffskiftesykdommer
Hei
Jeg var til kontroll hos Sara Hammerstad på Aker i høst. (Hun var forresten veldig hyggelig
) Hun sa at jeg hadde vært en god kandidat til dette forskningsprosjektet på det tidspunktet jeg ble syk, nå er det selvfølgelig for sent. Jeg fikk konstatert hyperteose da jeg var 14 år, og da hadde jeg nok vært syk en god stund. (Skolelegen ble koblet inn pga høyt fravær) Ca to år tidligere hadde jeg en skikkelig ekkel halsbetennelse med over 40 i feber i flere dager. (Jeg får nesten aldri feber..) Hun er forresten ikke den eneste legen som har trodd at dette kan ha en sammenheng. Synes det er supert at de forsker på dette
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Tjernobyl. Radioaktivt atomnedfall og stoffskiftesykdommer
Av Yvette i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 45Siste melding: 28-03-11, 12:44 -
Er det mon bare pga virus?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 26-05-10, 14:49 -
de forsker på virus og stoffskiftesykdommer
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 07-03-09, 20:30 -
Sverige lenger fremme enn Norge på stoffskiftesykdommer ?
Av Flower i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 24-05-08, 12:04 -
Barn av foreldre med stoffskiftesykdommer
Av baremei i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 21-06-05, 09:12

Svar med sitat
Bokmerker