Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
01-11-08, 10:43 #1
Re: parvovirus
Jeg leste at det med parvovirus er ganske nytt og da er det jo enorme mørketall der ute.
Legene sier at det går over om et par uker.....
Testene slår ut bare i to måneder, (IGM) , så går de bare over til IgG hvis det ikke var omvendt. Men viruset ligger i kroppen fremdeles og gjør skade. Har man flere ting på gang, fortsetter sykdommen og trigger flere autoimmune ting.
Bare hos 0,02 % eller vadet 0,2 %, fins det høye tall....
Jeg tipper parvovirus er en av tingene professor Meirleir i Belgia tester for.
Mange norske pasienter reiser til ham ohan har funnet ut en del om ME.
Det er en immunsviktsykdom som er noen hakk svakere enn Aids. Hans forskergruppe jobber med en ny medisin for dette.De norske pasientene som bruker ham eller noen i gruppen hans rapporterer om stor bedring.
Funnet på et av ME-forumene.
Jeg poster det her for kanskje det er noen av det som feiler dem som ikke blir bra med levaxin alene.
(og hodepinen går igjen hos ME-pasientene på forumene der...)
Testing med scio-apparatet (kvantemedisin) viser da også masse feil i immunsystemet, samme som Meirleir sier.
Bare tenker jeg. Jeg aner noen samenhenger her.
Følg med på infrarød-behandlingene hos Dr. Woitzel i en annen tråd her, forresten. De er itt så mye bedre med isopatisk homeopatmedisinbehandling samt Bionic 88o-apparatet. Det kommer en alternativmesse her i Oslo nå i slutten av november men jeg aner ikke om de tingene er kommet til Norge ennå.
Tilbake til parvoviruset, forumet er på http://groups.msn.com/TheMirandaMission ... _Last=5771
kortere URL: http://groups.msn.com/TheMirandaMissionHumanParvoVirus/
-
02-03-09, 21:31 #2
Sv: parvovirus
Meget interessant. Dette skal jeg scanne meg på i morgen. Skolemedisinen har da ingenting å behandle virus med, men det har jeg. Spennende !
-
07-03-09, 20:30 #3
Sv: parvovirus
Tuuuuuuuuuuuusen takk for dette tipset. Ble litt nysgjerrig på dette, fordi jeg har autoimmun sykdom .
Scannet meg i dag, og fant det ! Sitter nå og tar behandling. Blir spennende å se hvilke forandringer som vil vise seg i tiden som kommer.
Fant også " yersenia" som er gram- bakterie som går på lungene.
Tror jeg såg også dette tipset inn her et eller annen steds.
Tusen takk !
Lignende tråder
-
Tjernobyl. Radioaktivt atomnedfall og stoffskiftesykdommer
Av Yvette i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 45Siste melding: 28-03-11, 12:44 -
Er det mon bare pga virus?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 26-05-10, 14:49 -
de forsker på virus og stoffskiftesykdommer
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 07-03-09, 20:30 -
Sverige lenger fremme enn Norge på stoffskiftesykdommer ?
Av Flower i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 24-05-08, 12:04 -
Barn av foreldre med stoffskiftesykdommer
Av baremei i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 21-06-05, 09:12

Svar med sitat

Bokmerker